Odprężony podwładny pracuje bardziej produktywnie . To truizm, aczkolwiek tonu emocjonalnego który widać w firmie nie wolno bagatelizować. Gdy jest słaby, pojawia się fala wypowiedzeń, pracownicy nie są skuteczni , a niski poziom zaangażowania w zadania daje straty w biznesie. Jak w takim razie zatroszczyć się o wesołą firmę? Dostarczając teamom niekiedy nieco zabawy. Na przykład dzięki organizacji imprezy integracyjnej w formie zabawy terenowej. Dlaczego gry miejskie to dobry pomysł na event dla zespołu? Przede wszystkim z powodu tego, że są niebanalną metodą integracji. Duża część instytucji w ramach eventów dla załogi oferuje takie aktywności jak wyjazdy, wspólne wyjazdy , spływy kajakowe. Podwładni są już zblazowani ciągle tymi samymi formami wydarzeń . Gry miejskie organizacjaGra miejska to powiew świeżości – co pozwala ich włączyć w działanie i umożliwia uczestnictwo w niebanalnym evencie. Gry miejskie to również aspekt teambuildingu. Zamiast standardowego szkolenia, który często jest komplementarnie organizowany przy okazji eventu dla firmy, komponenty rozwoju grupy i pracy nad porozumiewaniem się i zaufaniem da się włączyć w grę miejską . Podwładni nawet nie zauważą, kiedy dzięki zespołowym taskom i zmaganiom pomiędzy drużynami zacieśnią się relacje w firmie, a ludzie mocniej się zrozumieją. Gry miejskie umożliwiają również na dostosowanie zadań do indywidualnych potrzeb graczy i samej organizacji. Zagadki mogą być oparte o wartości przedsiębiorstwa, dbać o misję firmy, dla której impreza będzie opracowywana. Gry terenowe firma może wykorzystać nie jedynie przy okazji zabawy dla pracujących osób – ta rodzaj zabawy działa świetnie także jako metoda budowania employer brandingu pracodawcy, metoda promocji korporacji lub jej produktów, zabawa dla kontrahentów firmy.